بیست و دومین شماره چشم انداز اردبیل منتشر شد+فایل
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 "اینجا صدا به صدا نمی رسد" عنوان نخست بیست و دومین شماره نشریه چشم انداز اردبیل است که به بررسی دلایل حرف نشنوی مدیران اجرایی استان از استاندار اردبیل می پردازد؛نویسنده در گزارش خود با اشاره به ماموریت ویژه و اهتمام مجید خدابخش برای تسهیل و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای رونق بخشی به تولید استان اردبیل به علت یابی و آسیب شناسی موانع توسعه که مهم ترین آن را استاندار رفتار غلط مدیران اجرایی برشمرده پرداخته است.

علی اکبر روح نواز صاحب امتیاز و مدیرمسئول این نشریه نیز با سرمقاله خود با عنوان "آقای استاندار این نسخه را عوض کنید" به استاندار اردبیل توصیه کرده که فعلی خود را در ارتباط با مدیران اجرایی تغییر داده و با آنان به طور جدی برخورد کند در غیر این صورت تکرار انتقادات خود از وضع موجود که او آن را ناشی از عملکرد مدیران استان می داند برای اقتدار و کاریزمای استاندار و عالی ترین مرجع اجرایی استان  به هیچ عنوان صلاح نیست.

در این شماره گزارش هایی از گردهمایی ارشقی های مقیم تهران برای امکان سنجی سرمایه گذاری در این منطقه؛ طرح دانش آموزی نجات آب،حقوق شهروندان و نیز راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهردار اردبیل با شهروندان به چشم می خورد.

"آئین های استقبال از رمضان در آذربایجان"،"زمین خواران اردبیل را بشناسیم"،"جرم انگاری وازکتومی" و چندین گزارش و خبر و یادداشت از بخش های دیگر این شماره از نشریه چشم انداز اردبیل است.

نشریه سیاسی فرهنگی چشم انداز اردبیل به عنوان اولین نشریه توسعه محور استان اردبیل و با رویکرد پیشرفت و توسعه از فروردین سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است؛ این نشریه هر دو هفته یک بار منتشر می شود و در روزنامه فروشی های سراسر استان اردبیل قابل دسترس است.

 راههای ارتباطی با نشریه چشم انداز اردبیل آدرس های ایمیل ch.ardabil@gmail.com،ch.ardabil@yahoo.com،سایتcheshmandazeardabil.blogfa.com و تلفن‌09147075863است.

 فایل شماره بیست و دومین نشریه چشم انداز (اینجا) قابل دریافت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ] [ 16:45 ] [ رضی نیوز ]